گروه وکلای آسیاگروه وکلای آسیا

امور بین الملل – ایرانیان مقیم خارج از کشور

  • صفحه اصلی
  • امور بین الملل – ایرانیان مقیم خارج از کشور

ایرانیان مقیم خارج از کشور

1-passport
background_01-01-1

ایرانیان مقیم خارج از کشور

ایرانیان مقیم خارج یا ایرانیان خارج از کشور به ایرانیانی گفته می‌شود که در ایران به دنیا آمده‌اند، اما در خارج از ایران با خانواده‌هایشان زندگی می‌کنند.

طبق ماده ۶۵۶ قانون مدنی وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین، طرف دیگر را برای انجام کاری نائب خود می‌کند. وکالت در امور مختلفی از قبیل امور اداری، بانکی، فروش اموال و ارثیه، فروش خودرو و به‌طور کلی در کلیه امور منقول و غیر منقول قابل انجام است. وکالت ایرانیان خارج از کشور به معنی تفویض کردن و واگذار نمودن اختیار انجام امورِ افرادی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند، در داخل ایران است.شایان ذکر است ایرانیان خارج از کشورمان ایران در هر نقطه ایی از این کره خاکی که باشند با هر قومیت ،زبان ، فرهنگ و طرز تفکر از سرمایه های بی همانند کشورمان محسوب می گردند که به عنوان نمایندگان ایران همواره به ریشه و فرهنگ این آب و خاک پایبند بوده اند و به نوبه خود در هر جایگاهی دراندیشه بالندگی و سربلندی نام ایران هستند .

ايرانيان خارج از كشور و خدمات حقوقی آنها داراي مسايل حقوقي مختلف در زمينه هاي از جملهبيمه،سربازي،ورود به بورس،ازدواج،سو پيشينه،تغيير نام،تمديد گواهينامه،ثبت ولادت،ثبت ازدواج،ثبت طلاق، ثبت نام كارت ملي هوشمند،ثبت نام سجام،احوال شخصيه،فرزند خواندگي، ازدواج و طلاق،نحوه طلاق،سهام عدالت،نصب قيم،خريد سربازي،گذرنامه،تغيير نام و غيره مي باشند و به دنبال عناويني همچون وكيل ايرانيان خارج از كشور يا وكلاي ايراني خارج از كشور مي باشند.

از آنجایی که هموطنان ما پس ازمهاجرت نیازمند رسیدگی به کارها و انجام امور حقوقی و دخل و تصرف بر روی اموال و امورات نیمه تمام خود در کشور هستند؛ تیم متبحر گروه وکلای آسیایی برای ایرانیان خارج از کشور آماده ارائه مشاوره حقوقی و قبول وکالت این عزیزمان در تمام جهان است. در هر نقطه جهان که باشید کافی است با ما تماس بگیرید و انجام امور اداری و حقوقی خود را به متخصصین متبحر گروه وکلای آسیایی بسپارید تا تمام امور در سریع‌ترین زمان و با صرف هزینه‌ معقول و مقرون به صرفه به انجام برسد.

چنانچه در زمینه ایرانیان مقیم خارج از کشور و احکام حقوقی مربوط به آن سؤالاتی برای شما پیش آمده است یا در تنظیم و اجرای مفاد دادخواست و لایحه ایرانیان مقیم خارج از کشور نیاز به راهنمایی دارید، مشاورین و وکلای مجرب ما در کانون وکلای آسیا پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

asialawyersgroup_logo-01-1